jasmine20 2013.04.21. 17:57

2013.04.20

2 hét(2 nap kivételével) kihagyás után végre normálisan volt időm foglalkozni tiszti fülesemmel :)

tegnap tudtam meg, hogy május 19.én Rádpusztán ismét megrendezik az országos szamárszépségverseny és csacsi galopp rendezvényt. Természetesen ott a helyünk nekünk is, így ma megkezdődött a tréning, hogy bírja a futást és végre elsők legyünk ^^

A mai napra tervbe volt véve egy kis természetes lókiképzés(ill. szamárkiképzés) és egy lightos terep, hogy visszaszokjon a munkába. Na meg persze mivel ilyen szép az idő egy kis pancsit is beterveztem Őuraságának, amit Ő szívesen mellőzne az életéből, de hát ez van ezt kell szeretni :D

a perelli úgy ahogy ment felültem szőrén kötőfékben, egész jól el lehetett irányítani, összeségében jól dolgozott. Visszamentem a kikötőhöz, felkantároztam és irány a puszta :) Imim úgy kelt át a 4-es főúton mintha világéletében ott közlekedett volna. Tudni kell róla, hogy nagyon félt a felfestésektől(záróvonal és társai) most semmi. Elakartam jönni vele haza de mindent felszántottak így arra nem tudtam menni :( hátra arc irány a másik oldal, Imi simán lement egy meredekebb lejtőn és egy másikra fel. Szuper, gondoltam erősítjük a combjait ^^ így hazafelé is arra mentem vele :P sokat ügettünk, vágtáztunk is bőven, de mivel nem mozgott 2 hétig, így nem erőltettem. Kis szakaszokban vágtattunk, utána kocogtunk és sétáltunk. Egyszer azért nagyobb tempójú vágtát kértem, mert ugye a versenyen is mennie kell majd, vette a lapot és csak úgy száguldoztunk :) hazafelé menet jó sokat sétáltunk, hogy leszáradjon, mert kicsit megizzadt a télikabátban :) Mikor a lovarda előtt át akarunk kelni az úton Imi rendszerint kiskirálynak hiszi magát --> mindenki álljon meg mert Ő jön XD vörös szőnyeg s miegymás. Hogy jön egy autó?! kit érdekel ha Őnagysága át akar menni akkor a kocsi álljon meg!!! XD 

Miután visszaértünk jöhetett a pancsi :) persze állt egy darabig nehogy leforrázzam a hideg vízzel, de aztán megtisztult :) a körülményekhez képest egész tiszta lett. Kapott egy kis neostomosant az élősködők ellen aztán száradás után mehetett a legelőre vissza ^^

Ma nagyon jó napot zártunk :) holnap folyt.köv.

Ráadásul ma felkértem egy bácsit, hogy dolgozzon Imivel és velem díjlovaglásban, szóval ezen a vonalon is elindulunk ^^ ugyan westernesedni akartam, de most erre van lehetőségem ezt kell kihasználni :) meglátjuk mit hoz a jövő... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarelet.blog.hu/api/trackback/id/tr965237861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina Kocsis 2013.04.22. 19:51:15

Szia Jasmine! Élvezettel olvastam a blogod első bejegyzéseit, hiszen hozzánk is érkezett egy 8 hónapos parlagi csacsi fiú szombaton. Érdeklődnék, hogy Vasad környékén ismersz-e esetleg valakit, aki tanácsot adhatna Őurasága tanításához (egy abszolút kezdő szamár fannak), mert ha jól láttam, Te (Ti) is a közelben éltek. Válaszod előre is köszönöm! Üdv, Kriszti

jasmine20 2013.04.22. 20:13:46

@Krisztina Kocsis: örülök, ha tetszik ^^ írj mailt jasmine20@citromail.hu címre tárgyhoz írd be h szamárnapló és beszéljünk ott. Vasad nincs messze Tőlem esetleg én is tudok segíteni :)
süti beállítások módosítása